Sidor

onsdag 7 september 2011

Står stilla

Så irriterande. Vågen står stilla, måtten står stilla. Måttade mig i måndags med det var efter att jag tränat bodypump så då var dom större än vanligt. Så jag skippade allt!!! Jag äter mindre portioner, jag tränar varierande... Så för att jag drack alkohol i lördags och åt godis i söndags så har jag gått upp ett halvt kilo. Fattar noll!!!! Men jag ska fortsätta för något måste väl hända snart?? Jag mår bra förutom när jag tänker på hur mycket jag kämpat de senaste veckorna och det går åt fel håll? Men det hjälper ju inte att ge upp och äta en stor påse godis. Då går jag ju aldrig ner. Om jag styrketränar så ger det iaf något bestående... Som förhoppningsvis syns när fettet försvinner...

Idag ska jag prova på något nytt på gymet. Gruppträningspass som heter Kettlebells. Ska bli spännande! =)

Måste köpa mig ett par gummistövlar och ett riktigt regn- och vindställ. Vill ju kunna gå till jobbet utan att bli dränkt katt. Blev ju blöt bara av att gå från parkeringen till jobbet...



1 kommentar:

  1. jag bidde sjuk.. :( Ont i kroppen å ont då jag sväljer.. Ändå trycker jag i mig godiset.. slemmig i hals å allmänt synd om mig.. ont att bära barnen och leta nappar under spjällis..
    men fått tiderna nu så nästa vecka tar vi nya tag...

    SvaraRadera