Sidor

torsdag 24 juni 2010

Jobb, lövmarknad och grillning


Är inte alls sugen på att gå på Lövmarknaden nästa år!! Det var hemskt!! Jag och Ida förberedde oss på att det skulle vara mycket folk och det kan vara svårt att komma fram med vagnen. Men so what? Vi har inte bråttom. När vi väl kom upp så börjar Teo att gnälla och gnäller hela tiden medans vi går. Jag blir galen!! Och hyperstressad när andra vill titta på något och när vagnen står stilla skriker Teo. NÄ nu vill jag gå härifrån utbrister jag till slut. Ska jag går här och pinas bara för att man ska gå på lövmarknaden??

Vi går ner till parken där det är barnaktiviteter. Där träffar vi Teos kusiner och deras mamma Malin med familj. Det var roligt för det var ett halvår sedan vi såg dem sist! När Teo ser en karusell med bilar så börjar han skrika och gråta ännu mer, för han ville såklart åka. Vi har nämligen åkt bilen som står på Cityhallen. Den som rör sig när man stoppar ett mynt i. Kunde bara vara där i 10 min sen ville jag bara därifrån. Teo grät konstant!

Sen blev dagen mycket bättre. Gick hem till syster Maries mamma, där Marie bor när hon är här och hälsar på. Där lekte Teo ute och höll låda och var jätteglad.

Senare gick vi hem till mamma/mormor. Vilket guldläge hon har. Hon har en stor gräsplan utanför balkongen. Där satt vi och kollade ut på havet i eftermiddagssolen =) Vi grillade och åt jorgubbar och en massa choklad =) Emma kom förbi en sväng också!! DET ÄR LIVET! Mat, sol, släkt och vänner...

Imorgon ska Teo och jag äta hos mormor och sedan går vi till Dragsö. Tror det kommer vara lite mer barnvänligt där. Då kan han iaf få springa lite och inte sitta fastspänd i vagnen som han gjorde idag...

GLAD MIDSOMMAR MINA VÄNNER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar