Sidor

lördag 12 juni 2010

SHOPPING!!

Idag har jag gått på stan med systrarna för att shoppa klänning till bröllop =) En riktigt lyckad dag. Var hur längesedan som helst jag köpte kläder till mig själv nu. Köpte ju såklart mer än en klänning till bröllopet. 2 toppar, 1 tunika, 1 skjorta, leggings och jeansshorts. Jag provade nog mest. Hittade klänningen i andra butiken vi besökte men visste inte om jag skulle ha den, så när vi kom tillbaka nästan innan det stängde, då hade vi gått på stan sedan kl 10, frågar lillasyster Jenna. "Ska du prova den?", "Nej" svarar jag, "Jag har ju redan provat den". "ÅH!! Vad bra" Säger Jenna med lättnadens suck. Ha ha. Alla var trötta på mig som skulle prova kläder i varenda butik. Men de var snälla och tålmodiga =)

Det bästa av allt är att jag köpte kläder i storlek 36 och S. Har inte kunnat göra det sedan jag gick på gymnasiet. Har velat ha jeansshorts länge nu men inte känt att jag ville visa mina fläskiga ben. Men nu måste jag säga att jag är välgit nöjd med mig själv när jag ser mig själv i spegeln =) Har inte varit det på väldigt länge! Nu är det bara kärlekshantagen kvar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar