Sidor

fredag 4 juni 2010

Vilken dag!!

Dagen började med att Teo vaknade 05.30 och tyckte att det var en bra tid att vakna till på. Annars brukar han få välling vid den tiden för att sedan somna om. Men IKKE!! Han brukar vakna mellan 03-06 för välling. DRYGT! Han sov sovit så bra innan... Sedan var det jobb och dagis för hela slanten.

Idag hade jag planerat att åka ut till Lyckeby med bussen. Eftersom jag inte har någon bil. Där tänkte jag besöka en tatuerare som en på jobbet rekomenderat. Jag hade kollat på tiderna på hans hemsida på nätet. 11-19 mån-fre. Hämtade Teo på dagis 16.20, hem och åt, gå till bussen. När jag kommer fram så hänger det en lapp på dörren där det står. "Stängt idag". SKOJAR DU MED MIG ELLER!?!?! Har jag åkt ut hit i onödan. Blev så arg att jag nästan brast i gråt. Här har jag planerat hela veckan och hela dagen... Ringde till mamma för att klaga lite. Och för att någon skulle tycka lite synd om mig.

Det var dom slantarna i sjön. Någon nytta måste jag ju göra när jag ändå är här. Så jag gick in på Skopunkten innan vi åkte hem. Köpte ett par gympadojjor och ett par sandaler till Teo. Mådde då lite bättre ;) Teo blir lite uttråkade på bussen samt att han var lite trött så det var gnäll och skrik på både bussresan dit och hem.

Nu är jag helt slut och vill helst bara lägga mig på soffan... Men som ni vet!! Det är nu jag kan göra nytta... Får se om det blir någon nytta... Tror inte det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar