Sidor

måndag 14 juni 2010

Sugen... Det suger!!!

Vet att jag har goda chokladmuffins i frysen. Undrar hur många gånger jag tänkt ta fram och micra.... Ikke!! Nu är det måndag och då är det godisförbud. Det sprar jag till helgen. Äter upp Teos rån ist ;) Men det är sjukt jobbigt att vara så här godissugen!!! Det suger!!

Idag tänkte jag få lite mer vardagsmotion, så jag gick och lämnade Teo på dagis och sedan gick till jobbet. Då kom jag på att efter dagis skulle vi på besök på trossögårdens förskola där Teo ska spendera en vecka till sommaren eftersom Saltkråkan har stängt. Ja ja.. Det var bara att gå och hämta honom på Saltö och gå tillbaka till stan och sedan tillbaka hem... Nu är jag trött!!!

Inte nog med det! Jag blev snuvad på finalen av Biggest Looser. Det går mån-tors. Och i torsdags visade de första delen av finalen så jag antog att den sista delen var idag. Jag ställde klockan så att jag inte skulle missa. har ju väntat sedan i torsdags. OCH SÅ VAR DET INTE SISTA AVSNITTET!!!! BAH!! Det är imorgon... hur länge ska de dra ut på spänningen egentligen. Ja! Jag vet! Jag är en tönt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar