Sidor

onsdag 2 juni 2010

Underbar dag!

Igår så mådde Teo bra så jag cyklade honom till dagis vid 10, och cyklade sedan till jobbet! Blev ingen lång dag eftersom jag slutade kl 15. Sedan blev det lekparken i stormen.

Idag har varit en helt underbar dag. Måste nästan bero på vädret. Solen sken i morse och man kunde inte bli annat än glad =) Det bästa var ju också att det var varmt ute när vi kom ut! Jobbade till 15 idag igen, hämtade Teo, började laga mat. Sen kom Mikaela, Mio och minstingen Malva som nu har blivit 2 mån. Vi åt tillsammans. Efter maten gick vi ut till lekparken och sen köpte Mikaela kex som vi matade fåglarna med i kvällssolen =) Underbart! Och VIPPS så var klockan 19! Oj... nu ska ju Teo sova. Tiden går fort när man har roligt. Han kom i säng 19.30 och somnade innan han ens landade på kudden.

Igår satt jag med ett litet kollage med bilder som jag ska lämna på dagis. På Teo och lite annat som man själv känner att man vill ha med. Alla andra föräldrarna på dagis har lämnat. Och syftet är att de ska hänga framme så att de kan gå och titta på dom lite när som. Så då passade det ju bra att framkalla bilder =) Det är en speciell känsla när man får hem pappersfoton i brevlådan. Jag vet ju själv vad det är för bilder jag har ju valt alla själv. Men det är nästan lite som julafton iaf =)


1 kommentar:

  1. Å vi hade en underbar dag i staun :-) Mio saknar Teo.. :-) Å Elin!! puss puss

    SvaraRadera