Sidor

söndag 15 april 2012

Rehab

Som jag sagt innan. Det är något allvarligt fel på mig. Nu blir det rehab och sockersanering. Fick ett gott råd att resa ur skafferiet och bara blicka framåt. Det är vad jag ska göra nu!!! Hittade en stor burk med havreflarn i frysen som jag glömt. ALLA kakaor är borta, alltså i min mage... Chokladen från chokldfonduen är på samma ställe... Mådde jättedåligt efter att jag klämt i mig allt. Så jag rensade skafferiet och frysen på kakor och bullar och choklad. Tänkte ta en vit månad. Rensa kroppen på all skit. Nu handlar det inte lika mycket om att gå ner i vikt utan att bara må bra. Jag är trött, har ingen lust med någonting och energin räcker inte till... Och skräcken att gå upp i vikt gör att man får lite ångest. Har redan varit där och jag vet hur jag mådde då... Vet att det kommer bli jobbigt. Men finns viljan så klarar jag det. Det är det ända som behövs...

Och vet ni vad?! Ola kom precis hem och han hade köpt med sig en 200 g chokladkaka helnöt... Gulliga Ola.. Men helt FEL dag!!! Det här kommer bli en utmaning... Just nu när jag mår illa och mår dåligt över allt jag ätit är det inte så svårt att avstå... Men när suget kommer igen... Då kommer jag bli ett monster!!!

UT MED SOCKRET!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar