Sidor

lördag 21 april 2012

Sockerfri dag 6

Lördagsgodisdags... När Teo plockade sin lilla påse godis på willys hittade jag chokladägget jag och Malin frossade i påskas i påskäggen vi fick på jobbet. Supergott!! Med vit choklad i... Nästan att jag funderade på att köpa hem massor och spara tills jag ska äta godis. För man vet ju inte när de plockar bort påskgodiset från affären. Men det var en dum tanke så jag struntade i det ;-)

Teo plockade självklart ner 2 ägg i sin påse. Nu när han åt ett så åt han halva och sa att han inte tyckte om det. Så nu ska jag slänga det ist.... Jag vet! Vilka problem jag har!! :p

Ola kom precis hem från hemmakväll med en stor påse godis. Han sitter nu här och visar upp mig allt gott godis som han sedan stoppar i munnen. Vilken snäll pojkvän man har...
Men jag har köpt jordgubbar som jag ska gotta mig på ikväll :-) mums!


Favoritgodiset...
Chokladägg med vit choklad i!!
Tittar på när Teo äter...
Som han sedan inte åt upp
Ola kom hem med LITE godis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar