Sidor

onsdag 11 april 2012

FRUSTRERAD!!!

Har ätit choklad, kanelbullar, hotellfrukost, god mat i stora mängder, druckit öl och annan alkohol den senaste veckan. Och ikväll har jag nallat blockchoklad, vaniljbulle och en massa kolakakor ur frysen... I stooooora mängder. Jag kan inte låta bli och jag har gått upp säkert 2 kilo, om inte mer den senaste veckan. Just nu är jag trött och har 0 motivation och vill bara att jag ska sluta vara godissugen hela tiden... Jag var jätteduktig på att bara äta på helgen innan... Nu är det skrämmande mycket!!! Får nog börja skriva upp för att avskräcka mig lite... Vill ju inte att allt kämpande ska vara till ingen nytta. Och jag mår verkligen inte bra av allt socker. Jag vill inte må dåligt av att prova bikinin till sommaren... Ska pigga till mig och ta mig till gymet så kanske man kommer igång... PEPPING TACK!!!!

2 kommentarer:

  1. Hey fighter!
    Kom in på din sida genom Sessans blogg o det är alltid kul att hitta nya bloggar, speciellt från ens egna hemmatrakter! =)
    Ett litet tips nu när du känner så här som du gör, ta en nystart!
    Bort med det gamla, in med det nya. Blicka inte bakåt bara framåt! Rensa skafferiet på godsaker för de behövs inte... Du är grym som kämpar o jag hejar på dig!!
    StyrkeKRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad gulligt skrivet! Ska verkligen tänka på det. Kul att du har hittat hit :)
      Tack för de peppande orden!!!

      Radera