Sidor

lördag 21 april 2012

(Fredag) Sockerfri dag 5

Sitter här mellan Ebba och Ola när de äter chips. Är lite sugen. Men det går rätt bra att låta bli... Chips är inte det jag vill syndat på ;-)
Var på indoor walking på lunchen idag. Och jag glömmer ALLTID något. Typ att ta med mig handduk, hårborste, hårsnodd. I onsdags när jag egentligen skulle haft min friskvård glömde jag ett träningslinne, fick gå hem när jag kommit en bit till jobbet för att sedan ta bilen till jobbet. Vet ni vad jag hade glömt idag?! Min sportbh!! Hur går det då i slappt träningslinne? Funderade en stund: utan bh på träning eller utan bh efter träning på jobbet? Jag valde att ha min vanliga bh på träningen och gå utan resten av dagen. Hade bra kläder till det tack och lov!
Nu väntar bara det värsta... Helgen med lördagsgodis... Barnen kommer sitta och smaska godis och förmodligen Ola också. Men tänk vad bra jag mår utan ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar