Sidor

söndag 22 april 2012

Sockerfri dag 7

Kosläppet

Idag åkte Teo, Ebba och jag till Johannishus och tittade på de söta kossorna när de släpptes på grönbete. har aldrig varit på det innan. Det var FULLT med folk!!






I väntan på kossorna
Galna kossor

Man fick gå in till kossorna som inte var utsläppta.
Teo tyckte det var jättekul!

Ebba har fått en ny kompis

Fanns massa maskiner att titta på

Sötisarna

Teo älskar allt som har med traktorer
 och maskiner att göra




Dagen

Annars har dagen varit bra. Har märkt att jag blir som mest sugen på onyttigt mellan måltiderna så jag måste bli bättre på att äta mellanmål på helgerna. Just nu är jag inte alls sugen. Kan bero på att jag ät en stadig middag och har precis varit ute och gått 5,5 km. Det är konstigt det där. Tränar jag inte på ett par dagar eller blir sjuk, har jag svårare att hålla mig ifrån godis och blir mer sugen. Men när jag tränar och rör på mig, blir jag mindre sugen...

Jag gjorde något idag som kanske inte var så bra. Det får framtiden avgöra... Jag köpte godis. Mina chokladägg på Willys. Sju stycken ligger det i en godispåse i skafferiet... Var på Willys och handlade mjölk och tänkte att jag kanske missar den här underbara chokladen om de snart plockar undan påskgodiset. Så nu ligger de och väntar på mig tills jag ska äta mitt första godis... Tidigast om 3 veckor...





1 kommentar:

  1. Tycker du gjorde heeelt rätt ang chokladäggen! ;) O 3 veckor till klarar du lätt!! ^^
    Alla säger ju att man inte ska ge sig massa onyttigt o gotte som belöning men det är precis vad jag kommer göra när jag är färdig! Eller färdig o färdig, när jag klarat dessa hundra dagarna! Då ska jag köpa mig en fetepåse med GODIS som BELÖNING o det ska bli sååå gott! ^^ Kör hårt!! =))

    SvaraRadera