Sidor

söndag 23 januari 2011

2 Rum & Kök


Igår blev jag bjuden på fundue på 2 Rum & Kök. Underbart gott!! Chockade kroppen rejält med fett och socker ;) Till funduen fick man klyftpotatis och bearnaisesås, tsatsiki och salsasås. MMMMMMM!!!! Tror jag åt en hel veckas kalori intag i bara bearnaisesås och klyftpotatis ;) Hade ju problem med att bestämma mig om jag skulle gå ut, men jag bestämde mig innan jag gick dit att jag skulle enbart synda i godsaker ist för alkohol. När vi ätit färdigt var alla så mätta och trötta att vi gick hem till Ida och Tobias och tittade på film ist för att gå ut på stan... Då åt jag ännu mer choklad!!! =) Center och en 100g marabou Daim. Detta var den första och enda synden denna månaden. Nu får det dröja tre veckor till nästa!

Åhhh! Vet ni vad jag har gjort!!! Blir så trött på mig själv! Trodde att jag hade tvättstugan idag. Men jag har satt upp måndag (imorgon) förmiddag!?!? Hur bra är det då? Då jobbar ju jag! Hur tänkte jag där. Det är en och en halv vecka sedan jag tvättade senast så både min och Teos kläder börjar ta slut... Igår var jag tvungen och köpa nya underkläder för att alla låg i tvätten. Ha ha!!! Nästa tvätt tid fick jag inte förrän 31 januari... ÅHHHH!!! Men jag har en snäll mamma som ska tvätta det nödvändigaste åt mig imorgon =) Vad skulle jag göra utan min mamma?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar