Sidor

onsdag 19 januari 2011

Sockersug till tusen!

Jag blir tokig! Kunde lika gärna ätit lite choklad idag. Jag är såååå sugen att jag bara tänker på att äta något gott heeeela tiden. Kan inte städa eller göra nytta för jag bara tänker på att äta!! särskilt hur gott det varit med choklad!!!

Mormor har varit barnvakt idag för dagis har varit stängt. Men fick gå lite tidigare från jobbet. Så när jag kom hem åt Teo mellanmål.. jag skulle inte äta något ännu för jag ät två frukter på jobbet innan jag kom hem. Åt en massa havrefras ändå... Sedan åt jag min mat... Blev inte nöjd, åt en halv macka... blev ännu mera sugen... Åt av Teos russingodisar som jag slår vad om var socker på... kändes väldigt sött. Får kolla upp det på innehållsförteckningen. Lagade mat inför morgondagens lunch. Åt en massa... "Smakade av" maten hela tiden... Nu blir jag snart tokig!!!! Irriterad och rastlös!! Vill bara gå och lägga mig så att den nya dagen kommer, förhoppnigsvis är jag inte lika gottesugen och så ska jag träna på lunchen.

Tror det är på tiden att jag inför en syndardag i veckan. Då jag tillåter mig att äta godis. För nu klarar jag snart inte detta längre!!! TOKIG!!! Men jag vill så gärna gå ner 2-3 kilo innan OP. Hoppas att det målet uppnås... Så duktig jag varit de här veckorna. Eller jag är inne på tredje veckan nu. ABSTINENS!!!!!

1 kommentar: