Sidor

onsdag 5 januari 2011

ABSTINENS!!!

Herre min gud vad sötsugen jag är. Det är så att jag blir rastlös och går runt i lägenheten. Men nu har jag ätit min kvällssmoothie och en apelsin =)

Märker faktiskt att jag går ner för jag fryser heeela tiden. Har gåshud konstant.

Imorgon ska jag försöka komma iväg och träna för första gången denna veckan. Min syster ska vara barnvakt. Men jag är lite förkyld. Svullen i halsen och ytterst lite snorig. Så jag tror jag ska klara av det. Det är ju ingen kondition så det ska gå bra för halsen...

Kan ju inte säga att kosten är särskilld varierad. Men det är enkelt att slippa laga mat varje dag.

Dagens kost:
Frukost:
En tallrik havregrynsgröt med en halv skivad banan
en halv lingongrova med smör och en skiva rökt skinka

Mellanmål:
Äpple

Lunch:
Köttfärsås på nötförs med blandade bönor och krossade tomater
och kokta morötter

Mellanmål:
Äpple och apelsin

Middag:
Köttfärsås på nötförs med blandade bönor och krossade tomater
och kokt broccoli

Kvällssnacks:
Smoothie och en apelsin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar