Sidor

måndag 10 januari 2011

En vecka har gått...

... sedan jag började äta nyttigt. Och vågen stod på 59,4 kg. Nu vill jag aldrig mera se något 60-tal på vågen något mer. Lyckades med att inte äta godis i helgen, men jag åt pizza. Men det handlar ju ibland om mängden man äter. Så jag var duktig. Kan bero på att jag var förkyld och inte kände någon smak alls. Lite tråkigt när jag väl äter gottigt. Men nu har jag varit godisfri i 8 dagar =)

Dagens kost:
Frukost:
En tallrik havregrynsgröt med en halv skivad banan.
Halv lingongrova med smör och en skiva skinka.

Mellanmål:
Äpple
Apelsin

Lunch:
Kokta morötter och köttbullar på rådjursfärs.

Mellanmål:
Äpple
En näve nötter

Middag:
Köttfärssoppa (Morötter, palsternacka, lök, paprika, nötfärs)



Längtar till fredag. Då ska jag göra något, som många av er vet om, jag velat göra länge. Eller jag ska ha "möte" om det iaf på fredag. Om jag gör slag i saken ska jag berätta för er på fredag vad det är jag ska göra. Förmodligen blir det möjligt att göra om ett par månader... Är mycket förväntansfull =) Vet att inte alla mina kära vänner och familjemedlemmar tycker att jag gör rätt, men jag känner ändå stöttning... Alla har rätt till sina åsikter men det är ju vad jag tycker och känner som spelar roll i slutändan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar