Sidor

lördag 15 januari 2011

Min hemlighet...

... som inte kommer vara hemligt nu när jag ska berätta för er vad det är släkt och vänner. Hade aldrig skrivit det här om inte bloggen var lösenordsskyddad. Vet ju exakt vilka som läser så er kan jag berätta för =)

Berättade ju om mitt "möte" som jag hade igår. Och det mötet var med Dr. Reychman på Plastik kirurgi i Blekinge. Jag har nämligen bestämt mig för att förstora mina bröst. Är jätteförväntansfull och konsultationen igår gick jättebra. Hade syster Ida med mig. Nu kommer jag fylla ut mina små påsar som blivit ännu hängigare efter amning ;) Träffade en tjej i väntrummet och hon sa att Dr. Reychman är en av dom ledande i sverige på plastikkirurgi, det visste jag inte innan, men det känns ju tryggt. Han jobbar enbart på fredagar på sin egna klinik sedan jobbar han på sjukhuset i Karshamn och har varit runt i norden och jobbat. Han gav verkligen ett seriöst intryck och det första han sa var att första alternativet inte är operation utan det finns andra lösningar. Typ inlägg i bh:n... Tycker vi kom fram till något riktigt bra. Fick prova inlägg i en sportbh. Och när jag provade de första inläggen så kändes som inte särskilt stora när man stod och tittade i spegeln. 200 ml och 250 ml. Kom fram till att 250 ml var lagom för mig. Fick sedan prova 300 ml och då insåg jag att ingen kille någonsin skulle titta mig i ögonen igen så det gick bort helt!!! När jag sedan tog bort inläggen blev jag deprimerad igen för då såg det inte ut som om jag hade någon byst alls! Ha ha...

Den 25 mars är det datumet som gäller =)

Tack Ida för att du följde med som stöd och navigerade i Karlshamn!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar