Sidor

måndag 31 januari 2011

Tränat!!!

Kan ju säga att min kropp inte är gjord för att träna på kvällen! Särskilt om man gått upp kl 05.30 på morgonen. Gick på bodypump nu kl 19.30. Segt som tusan, men jag hade ju redan bestämt innan att jag skulle höja vikterna på biceps. Och det gjorde jag. Tusan vad ont det gjorde, men härligt efteråt när armen var stenhård ända ner i handen ;) Nu efteråt är det skönt att känna att man tagit ut sig.

Syster Ida och hennes Tobias var barnvakt. Tjaaaa, barnvakt och barnvakt. Teo ligger ju och sover så det finns ju inte så mycket att vara barnvakt till. Det som är positivt att träna sent på kvällen är just att Teo sover och jag slipper få dåligt samvete för att jag inte ägnar mer tid till honom. Jobbar ju och det blir långa dagar på dagis...




Idag har jag provat två keso-sorter till =) "Äpple & päron med vanilj" till mellanmål. Gudomligt god! Rekommenderas verkligen. Lite söt med vaniljsmaken, lite godiskänsla ;) Den andra smaken var "Fyra sorters lök" som jag hade på skinkmackan efter träningen. Den var också jättegod. Mycket matig. Dom kommer jag definitivt köpa igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar