Sidor

söndag 2 januari 2011

Nytt år, nytt liv!

Sitter framför tv:n och knaprar på mitt godis. Har blivit mycket av den vara de sista veckorna och kilorna har stigit. Men nu tar jag tag i detta igen! Några kilo ska bort! Nytt år=nytt liv!

Har ju hittat en träningsform jag tycker är riktigt rolig och ser fram emot varje gång jag ska dit. Och det är Bodypump. Är roligt att bygga lite muskler och jag mår skitbra av det. Det hade varit lite roligt om man kunde gå ner lite i fett och lägga på sig muskler. Det är min utmaning för i år!! Häng med mig på detta =)

Ska väga in mig imorogn bitti. För jag brukar alltid ta morgonvikten. Har skrivit ett matschema för nästa vecka och nu är jag peppad till tusen!!! Lite kolhydrater och inget socker.... Inget godis på heeela nästa vecka. Jag tänkte om jag kan hålla mig ifrån det ett tag så är det någ lättare att inte bli sugen alls. Så sen blir det en gottedag i veckan. Man kan ju inte klara sig utan det alls.

Önska mig lycka till!!! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar