Sidor

måndag 14 maj 2012

Blodomloppet

Så jävla kul! Vilken kick man fick av att springa med så många människor! Kommer definitivt att anmäla mig till fler lopp i sommar. Der håller motivationen igång :-) jag kom på plats 110 av 658. Inte illa pinkat för en "svensson-löpare" ;-) tid: 29 min 3 sek på 5 km, damer. men är mer impad på Charlotta som sprang 10 km på 53 min någonting... Men vi var grymma allihopa som sprang :-) lite trångt i starten dock. Men efter 2 km började det tunna ut... Oj vad vi är duktiga tjejer!! Elisabeth, Charlotta, Malin & Linda!! Hejja oss!

Linda och Malin innan uppvärmning
Friskis & Svettis värmer upp 10km-gänget
Charlotta är förberedd
Bara några minuter innan start för
Charlotta och Elisabeth som sprang 10 km!
Grymt jobbat!!!
Ja!!! Jag klarade det!!! 
Lite gofika efter att vi varit så duktiga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar