Sidor

onsdag 9 maj 2012

Dagen

Börjar vänja mig vid mina glasögon. Har dom på mig på jobbet hela tiden. När jag går ut brukar jag oftast ta av mig dom. Men jag måste nog vänja mig vid det med. Eftersom jag ska ha på mig dom när jag kör bil. Hela världen blir lite skev och konstig när jag går med glasögonen... Men har jag dom inte på mig så vänjer jag mig inte...

Bakade knäckebröd igår. Blev supergott!!! Fullkornsknäcke kan man säga. Superenkelt. Man bara blandar ihop alla ingredienser och platta ut och sen in i ugnen. Det är i ugnen det tar tid. Bakar en sats ikväll med för den igår blev lite för tjock. Hoppas det blir bättre idag... Jag återkommer ;)

Idag blev det ingen träning. Jobbade över till strax innan 19... Då är man rätt seg i kolan... Känner ändå att jag behöver vila benen efter gårdagen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar