Sidor

tisdag 1 maj 2012

Kööööööö


Igår på lunchen när jag var ute i det fina vädret gick jag förbi Glaciären. Det var jättelåååååång kö dit får att få en glass. Glaciären har jättestora glassar och det är ett tecken på att sommaren är på väg när dom öppnar. Och det är nästan att man måste köpa en glass varje år just bara för att. Men ärligt! Man får megastora glassar till ett vettigt pris. Men! Är glassen verkligen så god? Det måste ju vara en billighetsglass med de stora portionerna. Behöver man äta så mycket? Jag vill ju ha flera smaker men det orkar man ju inte. Då köper jag hellre en godare men lite mindre glass som finns i Hoglands park :-) jag betalar hellre för att det ska vara det godaste när jag ska synda :-) av samma själ köper jag godis på Hemmakväll ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar