Sidor

onsdag 23 maj 2012

Rensat!!

Igår hjälpte Ola mig att rensa i mitt förråd. Skönt att det inte var så mycket. Men jag tycker det är lite jobbigt... Blir alldeles förvirrad av alla grejer. Det var inte jobbigt att slänga saker men däremot att sortera. Vad ska slängas? Vad ska sparas? Vad ska upp i lägenheten? Vad ska jag sälja? Var ska jag lägga det jag vill spara? Vi har knappt några förvaringsutrymmen i huset. Det var nästan att jag ville lägga ner och gå upp i lägenheten igen. Men Ola bara fortsatte. Och tur var väl det :) Behövde nog lite hjälp...

Tänkte ställa mig på loppis i Ronneby brunn. Söndagen om två veckor hade jag tänkt. Om allt går enligt planerat. Och de saker jag inte får sålt slänger jag eller ger bort till typ Röda Korsets "Bikupan" eller nåt. Så nu har jag två veckor på mig att sortera ut det jag inte ska spara.. Blä! ÅNGETSFRAMKALLANDE!! Men vad härligt att bli av med skiten sen när man ska flytta :)

På tal om att flytta! ;) Är en tjej som ska titta på min lägenhet idag. Ska hyra ut den i andrahand. Och då måste man ju hitta någon man kan lita på. Och jag tror... TROR!! Att jag ska säga att lägenheten blir tillgänglig den 1 aug. Så nu hör ni det familj, vänner och bekanta.. Jag ska flytta till Fågelmara och HUS denna sommaren!!! :P

Nu ska bara toalett och kök bli färdigt så att man KAN flytta in där också :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar