Sidor

fredag 25 maj 2012

Osocial – Javisst!!!

Förbereder alla nu inför en väldigt osocial sommar. Har insett, som en blixt från en klar himmel, att jag inte kommer kunna göra allt som jag har planerat i sommar. Jag har planerat och planerat och nu fått göra många besvikna. För det tar ju faktiskt tid, har jag kommit på nu när jag är lite mer delaktig, att renovera hus. Det gör det inte lättare att man har en 3-åring den mesta tiden på dynget heller. Men nu vet jag att jag kommer få lite hjälp och så kommer lilla pinsen vara hos sin pappa den första tiden på semestern. Och förhoppningsvis ska vi vara färdiga med inflyttningen när han kommer tillbaka :) Och hoppas få njuta lite med honom den första tiden man har tillsammans på semestern och i det nya boet :) Lite tidspress är det och några ångestattacker kommer man att få. Men det är bara att jobba på!! Har redan börjat rensa hemma :)

I kväll ska jag upp till huset. Imorgon ska jag dit på förmiddagen, eftermiddagen spenderas med systrarna, söndag förmiddag ska jag springa milen (förhoppningsvis), eftermiddagen till huset innan jag hämtar hem prinsen som ska vara hos pappa denna helgen. Tycker jag är rätt bra på att planera :P Prioreterar både huset och familjen. Eller vad säger du mamma??? :P Man kan faktiskt inte hinna med allt... Men just nu får faktiskt huset bli nr 1...

Men var inte oroliga!! Jag kommer ha tid till mina vänner också. Så bli inte ledsna :P Kanske bara inte så mycket som jag hade planerat från början...

1 kommentar:

  1. ja du Elin... när tänker du fira din mamma? det är mors dag på söndag.
    kram mamma

    SvaraRadera