Sidor

torsdag 17 maj 2012

Jag blir så TRÖTT!!!!

På mig själv!!! Blev ju godis igår... Suck!! Kommer ju gå upp de få kilorna jag gick ner. Skärpning!!!!

Ska anmäla mig till ett lopp som går på söndag nästa vecka. "Lidingöloppet on Tour" i Rosenholm. Tänkte springa 10 km. Oj oj oj... Blir lite nervös bara att tänka på det. Är nämligen lite förkyld och det blir värre varje dag ist för bättre. Men i värsta fall får man väl gå :) Eller ta 5 km...

Idag ska vi upp till huset och fixa. Förhoppningsvis blir det flytt om 2 månader. När köket och badrummet är färdigt går flyttlasset. Jag bor just nu i den största lägenheten jag bott i och har bott här i snart 4 år. Och har säkert samlat på mig en MASSA grejer. Ser INTE fram emot att sortera allt... Vad ska man spara och vad ska man slänga. Kan tänka mig att det blir en massa på tippen...

2 kommentarer:

  1. Men tänk vad skönt när allt är rensat och allt du vill ha kvar är på plats i huset ! Lycka !!!!

    SvaraRadera
  2. Tack Anna!
    Jag längtar till den dagen ;)

    SvaraRadera