Sidor

måndag 28 maj 2012

Prioritera

Blev inget springade igår. Kände att tiden inte räckte till... Och så var jag inte riktigt i form heller för att springa en mil. Kunde säkert åkt dit och säga att jag bara ville springa 5 kilometaren. Men istället åkte jag och Ola ut till huset och satte innertak i hallen. I lördags satte vi i badrummet så nu är det innertak i alla rummen. Hade varit bra om man fick tid till att klippa gräsmattan och måla möbler och lister och lite annat... Sen ska vi bara ha in ett värmesystem och vatten. Köket ska bli färdigt.. Taptseras i kök och hall. Kakla badrum. Vitvaror ska beställas... Inflyttning om 2 mån?? Javisst klarar vi det :P

Vaknade i natt med värsta illamåendet och var tvungen att kräkas. Men mest för att jag var illamående. Har känt mig illamående heeeela natten och morgonen. Fått springa på toaletten ett par gånger och i morse fick jag be mamma komma hit för att hjälpa mig ta Teo till dagis för jag kunde knappt röra mig. Först för någon timma sedan kom jag på vad det kunde vara. Magkatarr av värsta slag!! Tror jag iaf.. Har varit lite stressigt sista tiden med att hinna med allt och lite till. Både bygga och vara social med familj och vänner och hinna träna. Och i helgen har man ätit frukost och inte ätit på hela dagen för man varit igång. Igår slängde jag i mig maten jättesnabbt precis när vi kom innanför dörren för att åka iväg direkt för att hämta Teo och åkte sedan ut till Dragsö för att vara med den sista halvtimmen av kusin Isacs kalas. Sen hem och natta, planera morogndagen. Tänkte ju hinna med att klippa lite gräs idag och planerade vad Teo kunde ha med sig för att leka lite själv...

Men där sket sig ju det... Har tagit en omeprazol och det har blivit bättre i magen. Känner bara lite illamående och trött... Magen känns fortfarande lite öm och trasig och "svider" lite efter att jag ätit. Har fått mig lite mackor idag iaf...

Får se ikväll hur jag känner mig om jag ska jobba imorgon eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar