Sidor

fredag 11 maj 2012

Världens sämsta träningsvecka!!!

Oftast ser jag fram emot träningen... Men har kommit in i ett litet trötthetsstimm... När man inte riktigt vill träna, orkar knappt diska hemma, och vill inte lyfta ett finger för att städa! Blä!!! Kanske är det regnet??? ;)

Igår hade jag bokat Kettlebells och tänkte att det skulle få mig att bli lite piggare. Hade fixat barnvakt och allt. Men då frågade Ola om vi skulle titta på vitvaror till huset. Och det måste jag ju följa med på :P

I dag har det regnat så jag har tagit bilen till dagis och jobb. Så då missade jag min dagliga vardagsmotion och morgonpromenad... SKIT!!! Om det inte ösregnar i kväll ska jag nog ut och springa en sväng... Jag måste. Blir ju deprimerad när jag inte rör på mig. Men det är väl mitt egna fel egentligen... Vill man så kan man. Det är nog mest motivationen som tryter just nu... Kan vara att det snart är DE DAGARNA i månaden. Blir lätt lite depp, irriterad och känslig då... Och bästa medicinen brukar vara motion! Kruxet är bara att det är lite trögare att ta sig till att göra det just då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar