Sidor

tisdag 1 maj 2012

Sockerfri dag 16

Jag ger snart upp!! Vad är det för mening? Känns helt hopplöst. Är sugen på allt!! HELA TIDEN!!! Det är bara att acceptera att jag är oförmögen till att gå ner i vikt och vara lycklig samtidigt... Antingen sund och olycklig (om jag någonsin kommer gå ner något....) eller tjock och glad för att jag får äta godis... som jag iaf kommer må dåligt av till slut... ÅHHHH!!! Jag blir tokig!!! Men äter jag något kommer jag bli grymt besviken på mig själv. Så det är inget alternativ... Nu har jag ju bestämt mig...

Gick jättesegt att springa igår. Idag skulle jag gå på Kettlebells men kände mig helt seg i kroppen. Har städat hela dagen och gick en promenad med Mikaela ist. Ger mig på att springa imorgon lunch och hoppas på att jag kommer vara piggare då...

Choklad, choklad, choklad, choklad.... Undrar om jag skulle bli lite gladare av choklad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar