Sidor

måndag 14 maj 2012

Hoppsan då...

Blev visst lite godis i fredags, och i lördags... OCH igår!!! Jag skyller på pms!! :P Men det är konstigt vad sugen man blir på godis en gång i månaden. Jag får även humörsvängningar som heter duga! Men idag mår jag bättre :)

Jag är inte besviken på att jag åt godis. Men på det sättet jag åt. Det var ju så jag INTE skulle äta. Vräka i mig så jag mår illa! Helt okontrollerat. Nya tag idag. Och på söndag har jag bestämt att jag ska äta lite bakfyllegotte. Ska dricka alkohol för första gången på 6 veckor på lördag. Ser fram emot lite fest :)

Helgen har varit fullspäckad. I lördags var Teo och jag på IKEA en snabbis för att köpa lite grejer till huset. Eller rättare sagt köket. Glömde lite saker men det viktigaste kom jag ihåg :P På kvälen gick Teo och jag på Cirkus. Och i går hälsade Teo och jag på Pappa/morfar på fm och på eftermiddagen överraskade vi Mikaela på hennes 30-årsdag :) Jag och ett par kompisar till henne hade skramlat ihop till en fin present och bakat tårta. Hon visste ju att vissa av oss skulle komma men inte att vi hade så gottiga och fina saker med oss. Det blev lyckat! Och en härlig helg blev det :)

Nu ska jag ladda inför Blodomloppet ikväll! 5 km på Västra mark. Tagga tagga tagga!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar