Sidor

söndag 6 maj 2012

Sockerfri dag 21

Varit godisfri i TRE HELA VECKOR!!! Tjihooo!!! Ser lite på vågen nu. Men ytters lite. Men det får ta lite tid om det vill. Bara det rör sig på rätt håll och ATT det rör sig...

I morse planerade jag att springa. Men var lite rädd att jag inte återhämtat mig riktigt efter Kettlebellsträningen. Fick nämligen grym träningsvärk i benen. Men det gick lika bra som i onsdags!! Jag bara FLÖG FRAM :) Kul när man får utdelning efter allt slit. Ser fram emot nästa gång :)

Klippte gräsmattan i Fågelmara idag... Eller en bit på den... Den är enorm!!! Men det är ju motion det med :) Tänk att klippa den varje vecka!!!  När vi åkte från huset hade vi varit där hela dagen och varit utan mat i 6 tim. Elin funkar inte utan mat så länge... Inte ens en frukt!!! Så det blev ju att beställa mat när vi åkte hem. Och att det blev pizza hade inte mig nåt emot när blodsockret är i botten och man håller på att svälta ihjäl :P Så jag räknar inte med viktnedgång imorgon... Håller tummarna att jag inte gått upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar