Sidor

onsdag 2 maj 2012

Jag är så bra!!!

Har friskvårdat på lunchen. Bestämde med Charlotta att vi skulle ut och springa. Hade inga större förväntningar mer än att jag vet att det går bättre och är mycket roligare att springa med henne. Det slutade med att jag sprang 9 km!!!! På 53 min och 22 sek t.o.m ;) Är SÅ STOLT!!! Hade kunnat springa milen men klockan blev alldeles för mycket. Kom precis i tid till jobbet... Men ändå!!! Jag är supernöjd!! Äntligen något positivt och jag känner hur endorfinerna bara sprider sig i kroppen och hur glad jag är :) Charlotta forsatte springa, så hon sprang milen på under 1 timma. Hon är GRYM!!

Nu ska vi forstätta springa tillsammans då vi hinner. För på något sätt så är det faktiskt mer peppande, roligare och man känner att man orkar mer när jag springer med henne. Kommit på att det är mer en gruppaktivitet :P Och det är lite irriterande samtidigt. För jag har alltid planerat min träning efter mig själv. Men är det roligt att springa tillsammans så är det :)

1 kommentar:

  1. Wow wow woooooow!! All cred till dig!! Du är GRYM ju!! :D

    SvaraRadera