Sidor

tisdag 16 augusti 2011

Att träna utan kolhydrater...

... är inte så bra. Orkade bara springa i 10 min. Sen var jag död!!! Orkade inte ta ett steg till på löpbandet. Gjorde bara några få maskiner i gymet. Sen gick jag hem!

Har hats svårt att tänka idag och hjärnan har varit seg som kola. Vad bra att jag skulle ha ett slags lönesamtal idag då.NOT!! Eller jag är bara försökskanin till ett nytt sätt att ha lönesamtal... Men jag tror att de tar det med sig som jag sa. Och sen skulle de efter ett tag fråga ut mig igen och så ifall jag svarade samma då... Vaddå korsförhör?!

1 kommentar:

  1. Tror nog kroppen måste vänja sig vid denna kosten innan man börjar träna för hårt...
    Än så länge tycker jag det funkar bra för mig, har ju 1 kg kvar till vad jag vägde för 1-2 veckor sen.. vad vägde du idag?

    SvaraRadera