Sidor

söndag 21 augusti 2011

Gårdagen

Klarade mig rätt bra igår när det gäller mat och dryck. Åt precis innan vi åkte till kräftskivan för hur mätt blir man på kräftor?? De bjöd på tilltugg till kräftorna. Och det var tunnbrödsrullar, ägghalvor med majonäs och räkor, frallor med pålägg. Så sammanlagt under kvällen åt jag 3 ägghalvor med majonäs och räkor, en ostskiva, en skinkskiva, 4 st paprikastavar och ca 8 st kräftor. Och mitt bubbelvatten såklart. Kände väl att majonäsen kanske inte var så nyttig, men när jag ställde mig på vågen i morse så hade jag faktiskt gått ner. Hur mycket jag gått ner avslöjar jag imorgon ;) Då blir det vågen, mätning och fotografering... Måndag är min offiiciella invägningsdag. De bjöd även på popcorn och chips på kvällen och jag hade inga probelm att stå emot =)

Känner mig nästan lite bakis idag. Blev ju inte jättesent. Vi var hemma redan kl 01. Vet inte varför jag känner så...

Idag blir det förhoppnngsvis Bio. "Jag saknar dig"...

1 kommentar:

  1. Låter snorgott!! om man skulle slänga ihop en kräftskiva? e du på?? eftersom 3/4 kör LCHF av dem jag isf bjuder så blir d ju inget svårt.. tänkte typ kl 15 en helgdag eller en kväll i veckan? med barn åffkårs..

    SvaraRadera