Sidor

måndag 15 augusti 2011

Dag 1 avklarad

Då har man klarat av den första dagen. Har också uppdaterat matschemat för denna dagen då jag åt en tidig middag. Redan kl 16. Då var jag tvungen att äta något mer. Vet inte om det är att jag har stigit upp tidiget idag, eller om det är för att jag har jobbat idag, eller om det är min kost som gör mig seg i skallen och lite skallabank... Men men... det går la över ;)

Nu har jag nattat Teo (som har haft semester och sovit länge om mornarna, så ni kan ju gissa att det blev sent... ), lagat morgondagens middag, diskat och småpackat inför imorgon.

Tänk att jag har fått hem min Prins igen. har varit utan honom i 2,5 vecka. Tänkte på honom heeeeela dagen idag på jobbet. Extra mycket nu efter trafikolyckan och endel tankar for runt i huvudet. Men mest tacksamhet att min pojk är i livet!

Ingen träning idag. Men det hoppas jag kunna ta igen imorgon!
God natt!!

1 kommentar:

  1. Jag fick med äta mer än planerat. nog kroppens sug efter kolhydrater å socker?
    jag åt äggröra+ avokado/skinksallad+ torskgryta+ köttbullar.
    inte hunnit skriva så mkt jag velat pga barnen., Känner dock att min ork e i botten + humör och barnen stressiga på max, kan fortfarande inte röka/dricka kaffe pga magvärk sen helgen.. Undrar om jag har magsår eller nåt..

    SvaraRadera