Sidor

onsdag 17 augusti 2011

Fetto!!!

Det är inte förrän man mäter och fotar sig hur tjock man har blivit! Jag ligger ju på ett midjemått på 86 cm. Över 80 är ju inte bra... Inte fetma kanske men man ska helst ligga under 80. Tittade på bilderna och jag kunde knappt titta på mig själv. Men det är ju motivation till att fortsätta. Ola sa här innan att han var så sugen på något och tog fram chipsen som jag glömt att slänga. Han tryckte sedan upp ett chips i ansiktet på mig och sa att ett kunde jag ju smaka iaf. SNÄLL HAN ÄR DÅ!!! Han som skulle stötta mig. Som tur väl är så är jag faktiskt inte sugen på något. hade förbrett mig på det värsta. men det har väl inte kommit ännu antar jag. Det värsta suget alltså... Men det sörsvinner ju bara när man tittar på bilderna på sig själv... 6 kilo sen midsommar jag gått upp och 8 kilo sen ett år tillbaka...

Har förresten lagt till lite sidor där ni kan följa varje vecka mina resultat. Om det nu är intressant ;) Klicka på flikarna under huvudbilden!

3 kommentarer:

  1. såg d nu :-) coolt.. du kommer minska supersnabbt å du måste lagt ut fel bilder för jag såg inget fetto, bara ett snyggo, min cp sida vill inte bli uppdaterad å mitt humör e i botten...
    puss puss

    SvaraRadera
  2. e d inte under 88 man ska ligga???

    SvaraRadera
  3. Något att googla kanske?? ;)

    SvaraRadera