Sidor

fredag 26 augusti 2011

Fredag

Kanske inte så intressant för er att veta detta men jag har haft lite svårt att göra nummer 2 efter att jag bytt kost. Ida sa idag att kan ha att göra med den proteinrika maten och så lite fibrer. Men jag blev lite orolig så jag tog två laxerande tabletter igår kväll. Det stod på förpackingen 2-4 tabletter på kvällen, högst 6 per dygn och verkar inom 6-12 tim. Tur att jag bara tog 2 st för jag fick springa på toa både här hemma i morse och på jobbet. Nu känner jag mig utrensad så att säga. Det var inte lätt att friskvårda efter det. Men det gick, haha! Lite trött. Och jag är fortfarande inte riktigt i balans i magen.

Efter jobbet hälsade Teo och jag på Ida och Tobias i Rödeby. Dom bjöd på mat. MUMS! Köpte med oss en liten present till bebis. Oj vad stor om magen hon har blivit =) 7 sep är det BF. Nedräkning nu!

Jag är ju hopplös!! Är supersugen på något så jag tänkte koka tevatten, det är tredje kastrullen jag kokar nu för jag har glömt bort det på spisen så vattnet kokat bort... SUCK



Så fina =) Syster Ida och Tobias


Maten de bjöd på. Fläskfile, bearnaisesås, stekta kantareller och sallad.
Teo, Ida och Tobias åt potatismos till också.


Börjar bli jobbigt att böja sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar