Sidor

onsdag 24 augusti 2011

Häxan surtant

Var helt säker på att det skulle stå minus på vågen idag. Har ej ätit godis och jag var ute och sprang igår... Men IKKE!!!! 3 hg upp ist =( Vad gör jag för fel!!!!! Har ju stått stilla i 4 dagar och på den 5:e går jag upp!! Väldigt motiverande... eller inte!! Hjälper ju inte att Elin från helvetet är här heller. Fy fan rent ut sagt vad jag inte gillar mig själv just nu. Hatar när det kryper i kroppen på mig och jag spottar upp spydiga saker som ticks som man inte kan kontrollera... Man hör hur illa det låter och att man egentligen inte menar det men jag kan inte hjälpa det. Irriterar mig på småsaker... Blä!!! HÅLL UT!!! Jag får INTE misslyckas!!!

Lämnat in min bil på bilverkstan idag. Hoppas det inte kostar en förmögenhet...

1 kommentar:

  1. Ska du ha mens? min vikt stod med still och tom visade mer nu i MÅNGA dagar men idag rörde den sig ÄNTLIGEN!! så bara håll ut.. Du kanske äter för lite fett?? jag ska dra in lite på fettet för jag tror jag får för mkt fett i mig.. äter nog för mkt protein med men tror jag börjar får balans.. Hoppas häxansurtant försvinner annars vågar kag inte träffa dig.. Puss puss..

    SvaraRadera