Sidor

tisdag 23 augusti 2011

Skitdag!

Dagen började med solsken =) Åhhh vad härligt att jag ska gå till jobbet! Det blir gratismotion utan att man behöver skaffa barnvakt. Hade bilen till jobbet igår. SOFFPOTATIS! Ställde klockan igår kväll för jag skulle upp och duscha. Tog det lugnt och Teo vaknade tidigt så han fick lite välling. Gör mig iordning och ser att klockan på Bolibompa visar 07.30!! 07.30!!!! Jag ska vara på jobbet om en halvtimma och jag står här och fönar håret och Teo myser i soffan. Ställde klockan en timma för sent!!! FAN!!! Får packa våra saker och ta bilen till jobbet... Det var den morgonpromenaden....

Mamma var så snäll och var barnvakt en stund så att jag kunde springa en runda. Gick lite trögt utan kolhydrater. Men det gick =)

Nu har jag världens abstinens eller nåt. Trodde bara jag behövde lite mat i kroppen för att bli trevlig och bli mig själv. Men stackars Ola för så var inte fallet. Är fortfarande sur och elak. Och jag HATAR det!!! Sitter nu med mitt te och hoppas på att suget ska försvinna... Hoppas det blir bättre för ska det fortsätta så vet jag inte om jag orkar hålla ut...

1 kommentar:

  1. har du provat lite hallon och vispgrädde?? jag tycker det funkar när man känner för nåt lyxigt.. Jag stöttar dig i allt och vet att du mår bäst om du får gå ner i vikt men du ska ju inte må piss hela tiden.. då är det isf bättre du äter vanligt och håller dig till socker 1 dag per vecka.. du är ju bra på å träna.. men låt det gå nån dag till innan du bestämmer dig.. du har ju gått ner så mkt redan.. glöm inte att du är liten.,.. hur normalt är det att gå ner 2,5 kg på 1 vecka när man är normalviktig?? och på denna dieten kunde man väl känna sig lite nedstämd när man gick in i ketsos eller vad det va??
    Kämpa på!!! du e superduktig!!!

    SvaraRadera