Sidor

torsdag 18 augusti 2011

Ont i magen!!

Efter middagen idag gick Teo och jag in till grannarna Irma och Kenneth och frågade om de ville följa med till lekparken. De ville de =) När vi var där fick jag magknip... aj aj aj. Det kom och gick. När vi äntligen kom hem blev det bara värre och jag låg först i soffan och tänkte på att jag faktiskt inte skulle föda barn, men visst tusan kändes det som det!! Gjorde så ont att jag kände att jag nästan ville spy... Vad som hände sen behöver ni inga detaljer på ;) Kan säga att det var skönt att ligga i Teos säng och natta honom ikväll men en god-natt-bok orkade jag inte med... Blev bara mys. Undra om jag vågar äta samma mat till lunch imorgon?? Inte roligt att få magknip på jobbet! Nu ligger jag utslagen på soffan och magen gör inte lika ont längre. Men jag orkar inte ta tag i mitt två-dagars-diskberg, som jag borde...

Läste på nätet i dag att ketos-dieten funkar bättre om man byter ut lite protein mot mer fett. Tror jag har ätit för lite fett. Så jusst därför stekte jag köttbullarna i extra mycket smör och åt lite broccoligratäng som blev över från igår + gräddsås... Kanske därför magen reagrara som den gör??

Ska ta mig i kragen och duscha... Sen blir det soffläge!

Imorogn ska jag ha friskvård på jobbet... Då blir det Indoor Walking och Core Xpress 30.

4 kommentarer:

  1. wii va duktig du är!!du väger exakt 20 kg mindre än mig.. tänk för 1 år sen vägde jag ca 50 kg mer än dig..

    SvaraRadera
  2. vägde samma som igår först, sen väntade jag 20 min och kissade så mkt jag kunde å vips hade jag gått ner 200g :-)
    Men till måndag morgon borde jag gått ner 300g.
    sen hoppas jag gå ner 2,6 på på MAX 2 veckor.
    eller helst till 1/9.

    SvaraRadera