Sidor

onsdag 10 augusti 2011

Så mycket jag vill berätta

Finns ju så mycket jag har gjort den senaste tiden som jag inte har skrivit om. Har varit lite dåligt med att skriva på bloggen på min semester. Men man kan ju faktiskt inte skriva om allt ;)

Igår kom Ebba hem till oss och vi gick en sväng på staden hon och jag. Köpte grejer så att vi kunde göra våra egna studsbollar och och nyckeringar (men det var bara Ebba som gjorde) och så bestämde vi oss för att göra en överraskningstårta till Ola som fyller år på måndag. Ni ska få se den fina tårtan när jag lagt över bilderna till datorn =)

Idag gick Ebba och jag ner till hamnen för att se om Sailet kommit igång, men det hade det inte. Så vi köpte en kebabpizza och delade på den. När Ebba åkte hem gick jag och träffade Ida, en kompis (inte syster ;) ), på Royal Thai över mat och ett glas vin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar