Sidor

fredag 12 augusti 2011

Supertaggad!!

Har lagt in ett matschema som ni ser här i sidan. Det är vad jag kommer att äta de närmsta veckorna.

Är suppertaggad nu... Vill inte se siffrorna på vågen på måndag bara... Men egentligen kan jag inte vara ledsen för det är ju jag själv som har stoppat i mig maten, alkoholen och godiset. Så jag får helt enkelt skylla mig själv! Det jag vet är ju att jag ska göra något åt det. Det är huvudsaken och det gör mig glad =) Ni kommer få en chock när jag komer skriva hur mycket jag väger! Ha ha!! Har gått upp ett antal kilon under sommaren med start från midsommar...

Jag har iaf haft en hyfsat bra träningsvecka. Önskar dock att de fanns fler bodypump pass att välja på. Känner att jag börjar ta igen mig efter allt drickade. Har ju blivit en del alkohol under semestern och det känns i kroppen. Trött och sliten hela tiden och har inte haft någon lust att träna. Nästan så att jag försöker komma på en bra anledninga att inte träna. Men det finns ju inte det! Så det är bara att pallra sig dit. Är ju barnfri och har semester så jag har ju all tid i världen och efteråt mår man toppen!!

Kan också säga att jag saknar min pojk som kommer hem på obestämd dag nästa vecka. Gosade ner mig i hans säng igår och tänkte lite på honom. Men han har en toppensemester med sin pappa =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar