Sidor

måndag 8 augusti 2011

Semester

Har gjort så mycket på min semester!! Tosselilla, grillkvällar, utekvällar, spelkvällar, bio, blivit bjuden på middag ute, suttit på uteserveringar, badat, solat, gått på SPA, tränat, städat! Men även bara tagit det lugnt =) Är inne på fjärde och sista veckan nu. Var ute två kvällar i rad i helgen så man känner sig lite sliten nu. Fattar inte hur man orkade gå ut 2-3 ggr i veckan när man var yngre... Ska försöka bege mig iväg till gymet och trän alite bodypump om en timma. Men jag har blivit lite förslappad. Men det är väl bara att ta sig i kragen och gå dit...

Imorgon kommer Ebba hit och ska sova här. Undra vad man ska hitta på för roligt då? =)

Måste säga att jag saknar min lilla prins. Men vill inte tänka på det alldeles för mycket. Då blir det för jobbigt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar