Sidor

fredag 19 augusti 2011

Där kom det!!!

Ja, där kom det! Jag undrade just när det skulle dyka upp.... Sötsuget, eller sug på något iaf. Åt tidigt idag, redan kl 16, så jag var rätt hungrig nu. Sitter här med mitt te och gjorde en omelett på ett ägg, kassler och lite grädde. Har ändrat lite på min diet. Äter lite mer fett nu så jag räknar inte kalorier längre. Visst försöker jag hålla ner dom men jag orkar inte räkna om dom...

Efter jobbet och dagis idag åkte Teo, jag och Emma till leklandet. Blev mycket motion. För jag orkar inte släppa Teo själv där. Vi var svettiga och trötta allihopa när vi åkte hem =)

1 kommentar:

  1. Jag hade med sånt sug igår och idag va jag nära att ta en syndardag.. mådde så piss och kändes som om en påse godis skulle få allt å kännas bättre... men jag vet att om två veckor kommer det att kännas bättre att väga under 80 än att ha ätit godis idag.. känns skönt när man kan övertala sigsjälv till det bättre.. vad vägde du idag?

    SvaraRadera